miercuri, 20 octombrie 2010

Dezbracatu' la Magurele

Saptamana trecuta am avut norocul sa fiu vizitat la facultate, dupa castigarea unui concurs, de Catalin Dezbracatu' (Codrut KEGHES). Alaturi de el au venit si Pustiu' si inca un coleg de al lor. Am stat de vorba si le-am povestit depre fizica si in special fizica nucleara alaturi de domnul decan Alexandru JIPA. Au ramas putin uimiti de cate pot afla de la noi si cred ca au si incercat sa inteleaga anumite probleme legate de evolutia Universului- una dintre discutii. Au facut si ceva haz de necaz dar in final au plecat multumiti si cu informatii noi din preocuparile comunitatii stiintifice romanesti si internationale.
De asemenea, Oana, Huidu si Gainusa, aflati in studioul KISS FM au apreciat discutiile pe care le-am propus si au stiut sa guste micile glume pe care le-am facut in direct la radio. Cu ocazia intrarii in direct la radio am dat pe post si site-ul Facultatii de Fizica unde ii asteptam pe elevii de liceu sa intre si sa se intereseze de posibilitatile oferite de facultatea noastra pentru a-si asigura un viitor bun, cu un job bine platit si nu un somaj din postura de absolvent de drept, ASE sau limbi straine.
Mai jos puteti accesa linkul catre postarea de pe KISSFM.RO:

http://www.kissfm.ro/fularullaserviciuri/articole/1705/Big-Bang-ul-a-fost-declansat-de-Dezbracatu.html

Poze de la intalnire puteti vedea aici:
http://www.kissfm.ro/galerii-foto/galerie/605/Big-Bang-ul-a-fost-declansat-de-Dezbracatu.html

Toate cele bune

Niciun comentariu:

WELCOME