vineri, 8 ianuarie 2010

Criza este pentru cei 22 milioane de romani !

Traim cum am votat.
Sa ne fie invatare de minte.
Nu stiu cum sa incep dar cand ma gandesc la ce o sa vine sincer ma cuprind fiorii. Desi Romania se imprumuta mai mult decat poate returna , la populatie nu se vede nicio ameliorare a traiului. Unde se duc acesti bani??? Cred ca la banci pentru ca acestea sa dea drumul la credit pentru populatie. Credit??? Pai cine mai ia credit in vremurile astea?? Va spun eu : nimeni. Sau cum sa iei credit cu asemenea dobanzi??? Parerea mea e ca ar trbui sa nu mai ia nimeni credite de la banci sa vedem ce vor face. Dar acest fapt nu ne cointereseaza.
Cert este ca Romania va mai sta mult timp in aceasta "mlastina" a crizei financiare mondiale fara a putea fi scoasa decat de guvernanti pusi pe treaba si nu pe furat :).

Eu nu am decat sa sper ca ne vom trezi si vom lua atitudine.

PS: IN MEMORIAM Toni TECUCEANU: Dumnezeu sa il odihneasca in pace !

Un comentariu:

Ioana spunea...

Eu zic ca speranta moare ultima...

WELCOME